Direktlänk till inlägg 4 oktober 2013

fröken jävla helvetesFrost

Av Nanny B - 4 oktober 2013 21:36

Ja jävlar .... Nu börjas det!! 
Bland de värsta jag vet är att skrapa bilrutan.. Så har du inge för dig på morgonen strax före 7 så får du gärna kika upp på min gata .. Bara skrapa den lilla blå !! Jag blir evigt tacksam!! 

För att göra det hela literoligare så skrapar jag först fram en glad gubbe... =)
Dax att leta rätt på vinterpälsen. Mössor och vantar ...  6 månaders fruset helvete och att bära långkalsonger !! 
Kung Bore ska få storspö iallafall när han väl behagar visa sig...snygg-granne lär huka sig. mohahaha snöbollskrig!!!
Men fram till dess så får man tampas med fröken Frost som kommer ha PMS den närmaste tiden !
Ajust det ... Kvinnor kan ... Eller jag pratar för mig själv. Jag är fan bra och kan själv!! Vissa saker!
Lyckades utföra service på kaffemaskinen!!!

Manualen/ instruktionsboken var säkert skriven av en man för han visste förmodligen att karlar läser inte sånt tjafs.. Men vi kvinnor gör det !!!

Och för att göra det så urbota dumt som möjligt så ska det krånglas till. Kvinnan läser och begriper inte ett shit. Boken tjock som en bibel är uppdelad på dom minst talande språken i världen!!!

Hennes serbokratiska språktalang är obefintlig. Likaså den arabiska ! Vilket innebär att hon sätter på sig glasögon och försöker sig på att ens förstå vad det står på ett begripligt språk som hederlig engelska. Pojkvän tittade lite snabbt bara och gav en blick " ajust det ! Jag har inte riktigt tid nu" klappade till mig på rumpan och sa.. Det fixar du gumman !! Bara att läsa..!!   SUCK!!

Hur som helst så satt jag igång... och det var inte bara att trycka på en knapp.. åååhhh nej nej nej!!

i manualen stod massor av olika punkter.. började med att utföra som det stod på första..

maskinen gick igång.. Yes Yes... hahahahah en liten segerdans blev det.. =)

men så började en annan lampa att blinka så ner med nästan i biblen och hittade den punkten om just den blinkande lampan ... gör si och så här stod det!  Jahapp... gjorde som biblen instruerat mig och maskinen fortsatte sin service. Nu började det bli riktigt kul !!

och rätt var det var så gav en annan lampa ett fast sken... "hmmm hmm"  ner i biblen igen och hittade hur man skulle göra om det hände.. .. 

maskinen fortsatte programmet.. och nu kändes det som "Piece of cake"...

och så höll det på .. trycka si och så, fylla på vatten och tömma den på vatten. vrida på rattar och trycka på fler knappar !!

Tillslut så.... DONE!!

jag hoppade och skrek av ren och skär lycka!!   wiiiihiiii  jag fixade det alldeles själv...!!

såååååå lycklig!!   who needs a boyfriend liksom!!  =)  daaaah

Sjukt mallig så slet jag ner garderobsdörrarna och limmade fast två spelgar jag köpte i våras... 

fan jag är fasiken skitbra!!!



tjing tjong.. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nanny B - 12 februari 2019 22:24

Jag kände för att blogga lite ... Vad händer i det Segeltorpska slottet nuförtiden.. inte så värst mycket .. livet har sin gilla gång . Ungarna växer uppåt och de gör maken med, fast han då på bredden! Vi har ju länge tjafsat om att renovera köke...

Av Nanny B - 26 oktober 2018 19:39

Vad är mysigare än att bara krypa ner i soffan framför en urdålig tv-serie på fredagseftermiddagen innan man ska koka fredagsmyset? Förutsatt att tv fungerar då.....  Parkerar min nätta lilla stjärt i soffan och drar filten över benen och tar fjärr...

Av Nanny B - 29 september 2018 16:44


Att åka till Key West är för oss en självklarhet när vi är i Florida och så även iår .. vi gick och badade på ett rätt centralt med bra strand ställe för annars är det rätt stenigt där på stränderna . Och hela dagen njöt vi av bada och kolla in p...

Av Nanny B - 20 september 2018 16:27

Tisdagens utflykt gick till en pelikanpark . pelikans gardens . Varmt as hell !! Strosade runt bland fåglar, ödlor och en sovande svartbjörn . Ungarna lyckades lista ut hur man fick ut djurfoder ut automaten utan att betala 25 cent. Dom matade a...

Av Nanny B - 18 september 2018 14:22

Klockan är nu 07.53 på morgonen och vi har just vart på en promenad på stranden för att se soluppgången . Så grymt fint . Människor man mötte sa Good morning med ett leende . Helt magiskt . Vad gjorde vi igår då.. inte mycket !! Var och handlade...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards