Direktlänk till inlägg 24 januari 2013

Butt naked......

Av Nanny B - 24 januari 2013 17:00

Hur trött får man va?? Vaknade imorse med grus i ögonen. Kroppen ville ligga kvar under täcket!!
Drog täcket över huvudet och kröp ihop i fosterställning. Jag önskade att ingen skulle hitta mig!! Gömma mig där hela dagen. Go away everyone!!
-mamma, Asså mina strumpor ba, kolla asså, det är typ liksom hål...
Julia hade redan upptäckt att min kropp var kvar i sängen .
Hennes lååååånga utlägg ang ett litet hål i strumpan med ord som dooh, asså , typ och men shiiiiit gjorde det hela inte mer förståeligt !!
En mening på 5 ord blev till en 3 minuters lång historia!!!
När hon drog nytt andetag så tog jag chansen och flydde från mitt varma gömställe ut i kalla köket !
Ungen fortsatte efter mig och att pladdra på om inköp av nya fotbeklädnader och så blev hon tyst!! Knäpptyst!!
- asså mamma ... Du är typ naken!!!
Sneglade neråt.. Jo det va sant!!
Butt naked! Naturkostym!
Harklade mig och sträckte på mig !! ( (tyckte det va lite väl kallt )
Flydde in på toan där vi har skön golvvärme!!!
Ställde mig framför spegeln och småfnissade.. Jag ÄR trött!!!!
När jag stod där så inspekterade jag min kropp ... Jo en viss renovering skulle ju inte skada.... Tuttisarna har ju mist både form och höjd ... Dragit sig söderöver , tyngdlagen kan väl ändå inte gälla två tomma lovikavantar???
Magskinnet då??? För inte så länge sen var det utspänt som en ballong.. Och nu hänger det där , en smärre bukplastik vore inte fel.. Kanske kan få en snygg handväska av det som tas bort ! Vände på mig för att kolla om det fanns nån"julgran" på ryggen... Men nej..
Stjärtinlägg kanske inte är så dumt ändå?? Min rumpa är bra... Så länge jag inte skakar på den.. De slutar aldrig att dallra och 36,2 på Richterskalan!!'
Klädde på mig illa kvickt så slapp jag komma på mer elände !!!
...
Nu väntar herr Prins !!

Ciao

 
 
Niklas Persson

Niklas Persson

28 januari 2013 10:38

Stor och dallrig rumpa är BRA! Punkt! End of story! Tyst!

http://farbrorn.bloggplatsen.se

Nanny B

28 januari 2013 15:54

Asg!!!!

 
Niklas Persson

Niklas Persson

29 januari 2013 12:54

Det tar jag helt klart som att du håller med mig och lovar mig dyrt och heligt att inte försöka träna bort rumpan!

Visst?!?!?!

http://farbrorn.bloggplatsen.se

Nanny B

29 januari 2013 12:57

Hahahaha men men jag vill ju ha en fast hård snygg rumpa..... What to do???

 
Niklas Persson

Niklas Persson

29 januari 2013 13:17

Men det är ju där du har lite fel. Fast och hård inte lika med snygg... Eller kanske om den också är rätt stor... :D Däremot stor, mjuk och härlig är lika med förjävlasupermegasexig! Kabom liksom!

http://farbrorn.bloggplatsen.se

Nanny B

29 januari 2013 13:34

Hahaha ja så stor är den inte !!! Än

 
Niklas Persson

Niklas Persson

29 januari 2013 13:53

Då får du jobba på det! Sen bildbevis! :D :D :D

http://farbrorn.bloggplatsen.se

Nanny B

29 januari 2013 13:55

Hahaha mmmm jo jag lägger verkligen ut en bild på mitt arsle i bloggen !! Hahahaah

 
Niklas Persson

Niklas Persson

29 januari 2013 14:00

Fegt!

Men på andras gick ju bra ;)

Då blir det dock omöjligt för mig att bedömma om den är ok eller ej, och jag utgår ju från att mitt omdömme betyder väldigt mycket för dig. Mouuuahahahahahaaaaa

http://farbrorn.bloggplatsen.se

Nanny B

30 januari 2013 22:20

Tror du..... ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nanny B - 12 februari 2019 22:24

Jag kände för att blogga lite ... Vad händer i det Segeltorpska slottet nuförtiden.. inte så värst mycket .. livet har sin gilla gång . Ungarna växer uppåt och de gör maken med, fast han då på bredden! Vi har ju länge tjafsat om att renovera köke...

Av Nanny B - 26 oktober 2018 19:39

Vad är mysigare än att bara krypa ner i soffan framför en urdålig tv-serie på fredagseftermiddagen innan man ska koka fredagsmyset? Förutsatt att tv fungerar då.....  Parkerar min nätta lilla stjärt i soffan och drar filten över benen och tar fjärr...

Av Nanny B - 29 september 2018 16:44


Att åka till Key West är för oss en självklarhet när vi är i Florida och så även iår .. vi gick och badade på ett rätt centralt med bra strand ställe för annars är det rätt stenigt där på stränderna . Och hela dagen njöt vi av bada och kolla in p...

Av Nanny B - 20 september 2018 16:27

Tisdagens utflykt gick till en pelikanpark . pelikans gardens . Varmt as hell !! Strosade runt bland fåglar, ödlor och en sovande svartbjörn . Ungarna lyckades lista ut hur man fick ut djurfoder ut automaten utan att betala 25 cent. Dom matade a...

Av Nanny B - 18 september 2018 14:22

Klockan är nu 07.53 på morgonen och vi har just vart på en promenad på stranden för att se soluppgången . Så grymt fint . Människor man mötte sa Good morning med ett leende . Helt magiskt . Vad gjorde vi igår då.. inte mycket !! Var och handlade...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards