Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Nanny B - 6 januari 2013 23:05

Jag har bestämt mig!!!! Nu måste jag verkligen kamma mig!!!
Ett två tre på det fjärde smäller det ... Hej hå!!!
Jag har roat mig själv ikväll med peptalk, yoga ( de lät bra iallafall) och filosofi ala Einstein !!!
Min arma hjärna har gått på högvarv och kokar snart över av alla idéer !!
Vill man förändra något så är det bara en själv som sätter den ena foten framför den andra och vips man är på väg!!
Men jag har legat på soflocket i månader.... Och vad har jag gjort då??
Soffat till mig!!
Jag ett slapparsle i elitklass!!
Fast ibland har jag tyckt de vart rätt najs att trycka en påse Polly, kolla Facebook och lipa åt tvättmaskinen !!
Dax att kliva ut ur soffvärlden!!!
Jag som tidigare var full med energi har blivit en menlös trasa som bara är...
Nej fi satan människa !!! Res på dig och gör nå åt saken!!!
Visst finns det en del vanor som jag tänker behålla.... ;-)
En del vänner vet och ni andra lär märka en ny glöd ..
Så nu kör jag......det är massor av saker som ska göras!!!





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards