Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Nanny B - 21 oktober 2011 10:26

Nu är det inte skoj... nu kommer det GNÄLLET över denna kyla...

Alla gnäller om frost och att få skrapa bilrutan.. jag håller med!!! Jag fryser arslet av mig och vill helst gå i ide..  tänk att få sova bort hemsk vinter och vakna upp till kvittrande fågelsång och spirande grönska... men nej nej... inga björnfasoner här inte!!  Vi får genomlida frost, snö och oplogade vägar i ett par månader till..

Linn längtar redan till påsken sa hon häromdagen. Jag svarade varför det då? Jo då får man påskägg!! 

Gissa om ungen glömt det som är barnens högtid... Julen..

Visst längtar jag till julen med glögg, pepparkakor och tomten.  och den kommer ju snart...

Var ut till det nya shoppingcentrat i stan.. och det fanns ju ett och annat fynd.. Ja maken kommer väl inte jubla direkt men det gör ungarna så ... =) 

Imorn är de kalas.. får se vad som händer då!!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards