Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Nanny B - 13 maj 2010 14:07

Krister Flygare eller kristi himmelfärd som denna dag heter enligt bibeln.. Det var denna dag som jesus for upp i himlen . jag har kollat ute om jag skulle se en halvnaken man fara förbi men icke!!  Sorry girls!! hahah .

Hur som helst så hade vi avtalat en tid med Alex pappa att lura med henne hit för hon skulle få sig en ordentlig överaskning.

Och de fick hon... Glädjetårarna sprutade !!!!

Jag vill varna barnfamiljer, äldre med rullatorer, cyklister, hundägare med flexikoppel och annat löst folk men Alex fick sin röda bil!!

Håll er INNE!!!  hahahahah

  


Sen for vi iväg till Hallstahammar. mattias skulle spela med sitt band där.

Vi kom fram till en lada i Skanzen och där fanns det massor av mörkhyade och väldigt få svenskar och vi undrade om vi kommit rätt????  jag skojade med att vi kanskle körde fel och hamnat i Burundi,,, ??  Vi bjöds på nån slags mat och de va stark med gott.. har inte en aning om vad det var !!

Så började Bandet att spela och dom va jätteduktiga.... Som Morsa blev man ju extra stolt när en son sjunger ... Hey Ho lets go... !! 

  

och när dom var klara så skrev vi "en gång till, en gång till,  "en gång till, en gång till, "en gång till, en gång till,"    och killarna fick spela en gång till..

Sen så kommer nån kvinna upp och tackar dom för dom spelat där och att dom ska fortsätta med att fira en BURUNDISK dans!!   då höll vi på att dö av skratt!!!

jag som skojjade med att vi hamnade i Burundi!!

men men...

så kan de gå!!


nu väntar jobb!!!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards