Direktlänk till inlägg 15 november 2010

Tankar en slaskig måndag..

Av Nanny B - 15 november 2010 14:56

Matematik är inte min grej...  så nu slutar jag för en stund. får väl återuppta studerandet senare.

det har verkligen slaskat ute idag... grått och jävligt!!  snöregn och regnsnö inte vet jag men det är ingen rolig nederbörd som kommer ner..

Om 4 veckor fyller jag 40 år... Förrtii år. det låter ju som jag har ena foten i graven.

När jag fyllde 30 år så kändes det inte så värst men nu känns det som mitt liv är över!!! Vad gör man nu??  Kollade mig i spegeln efter nått tecken men jag hittade inga..

möjligtvis att jag behöver plocka ögonbrynen lite till...

Synade resten av kroppen.... nja vad ska man säga... spåren efter 4 graviditeter syns ju och speciellt efter den sista. "Vänninorna"  har ju redan börjat dragit söderöver och ser inte så där uppnosiga ut . Sean Banan skulle nog inte säga rruuuummmppaaaa om han fick se mitt arsle, mer Oh My God VILKA CELULITER... !!!

och mina godiskransar runt midjan som vägrar försvinna trots att jag skiter i att banta.. jag har försökt övertala dom men pratar för döva öron!!

Min fötter ser gamla ut... torra fnasiga med gammalt nagellack. jag som gnäller på dom som inte klipper klorna på sina hundar kanske borde se över mina egna klor längt ut på foten!!!

Såg en klasskompis på Ica för ett tag sen.. han var flintis... jag mindes en lång skranglig tånåring med moppemustach. 

nehepp.... dax att hämta den lilla skiten på dagis.. Om 14 år är hon flyttfärdig från boet.. undrar hur man tänker då???¨


nehepp


 
 
Sophia

Sophia

15 november 2010 15:25

Vårat minne sviker oss ibland, och ibland stannar det i tiden, det man inte ser tror man är som förr... haha. Jag lovar, det finns bara fördelar med att fylla 40, det e ju bara en siffra.

http://cattansstrofer.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nanny B - 12 februari 2019 22:24

Jag kände för att blogga lite ... Vad händer i det Segeltorpska slottet nuförtiden.. inte så värst mycket .. livet har sin gilla gång . Ungarna växer uppåt och de gör maken med, fast han då på bredden! Vi har ju länge tjafsat om att renovera köke...

Av Nanny B - 26 oktober 2018 19:39

Vad är mysigare än att bara krypa ner i soffan framför en urdålig tv-serie på fredagseftermiddagen innan man ska koka fredagsmyset? Förutsatt att tv fungerar då.....  Parkerar min nätta lilla stjärt i soffan och drar filten över benen och tar fjärr...

Av Nanny B - 29 september 2018 16:44


Att åka till Key West är för oss en självklarhet när vi är i Florida och så även iår .. vi gick och badade på ett rätt centralt med bra strand ställe för annars är det rätt stenigt där på stränderna . Och hela dagen njöt vi av bada och kolla in p...

Av Nanny B - 20 september 2018 16:27

Tisdagens utflykt gick till en pelikanpark . pelikans gardens . Varmt as hell !! Strosade runt bland fåglar, ödlor och en sovande svartbjörn . Ungarna lyckades lista ut hur man fick ut djurfoder ut automaten utan att betala 25 cent. Dom matade a...

Av Nanny B - 18 september 2018 14:22

Klockan är nu 07.53 på morgonen och vi har just vart på en promenad på stranden för att se soluppgången . Så grymt fint . Människor man mötte sa Good morning med ett leende . Helt magiskt . Vad gjorde vi igår då.. inte mycket !! Var och handlade...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards