Direktlänk till inlägg 9 april 2010

ÄNTLIGEN FREDAG..

Av Nanny B - 9 april 2010 14:03

Sådärja....  fredag... bara några dagar tills det är ny vecka!!!  wooohoooo  

nej jag har inte käkat någon giftig krukväxt  eller skänkt mina hjärnceller till någon hjälporganistaion för insamlade kläder!!!

Saknar min avdelning... saknar att gå upp i ottan och köra vägen till C-las i svärfaders lilla fiat punto. ( ja den kan man parkera i ett cykelställ på tvären) 

men men har ju fått några kompisar på fejjan så man kan hålla kontakten ändå!!! 

Linns vattkoppor har börjat torka och jag längtar verkligen till att kunna lämna henne på dagis.. ha hela huset för mig själv och plugga ifred... de drar ihop sig!!!

snart klar USKa.... =)  jag trodde inte på det själv men jag har faktiskt klarat de bra hittills... Håller på att ta reda på vad som krävs för en SSK utbildning!! 

Ikväll blir det fredagsmys... min make har lovat god mat och lite stolt är jag över att ha lärt upp han !! nu börjar han bli duktig och funderar på om man ska skicka han på en gastronomisk utbildning... hmmmm tänk att få gourmetmat varenda dag... ahhhh  MUMS!!!

nehepp inge mer att förtälja

Men jag passar på att säga grattis till Helene Kennel Barecho Grattis till er nya svart/vita grabb som hon hämtar idag!!!! 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nanny B - 12 februari 2019 22:24

Jag kände för att blogga lite ... Vad händer i det Segeltorpska slottet nuförtiden.. inte så värst mycket .. livet har sin gilla gång . Ungarna växer uppåt och de gör maken med, fast han då på bredden! Vi har ju länge tjafsat om att renovera köke...

Av Nanny B - 26 oktober 2018 19:39

Vad är mysigare än att bara krypa ner i soffan framför en urdålig tv-serie på fredagseftermiddagen innan man ska koka fredagsmyset? Förutsatt att tv fungerar då.....  Parkerar min nätta lilla stjärt i soffan och drar filten över benen och tar fjärr...

Av Nanny B - 29 september 2018 16:44


Att åka till Key West är för oss en självklarhet när vi är i Florida och så även iår .. vi gick och badade på ett rätt centralt med bra strand ställe för annars är det rätt stenigt där på stränderna . Och hela dagen njöt vi av bada och kolla in p...

Av Nanny B - 20 september 2018 16:27

Tisdagens utflykt gick till en pelikanpark . pelikans gardens . Varmt as hell !! Strosade runt bland fåglar, ödlor och en sovande svartbjörn . Ungarna lyckades lista ut hur man fick ut djurfoder ut automaten utan att betala 25 cent. Dom matade a...

Av Nanny B - 18 september 2018 14:22

Klockan är nu 07.53 på morgonen och vi har just vart på en promenad på stranden för att se soluppgången . Så grymt fint . Människor man mötte sa Good morning med ett leende . Helt magiskt . Vad gjorde vi igår då.. inte mycket !! Var och handlade...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards