Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Nanny B - 18 augusti 2013 08:34

Nu är hösten snart här och jag har mina planer...

Reptilparken kommer att utökas med en grön skön kille. mer info kommer senare. 

Renovera hemmet.. måla och lägga golv.. ( händig människa sökes)

Ta tag i träningen.. jag har vart ett slapparsle... fy på mig!!!  men nu ska jag börja träna igen!! Vill man ha lite muskler så funkar inte soffträning särskilt bra.  men kaffebrödet är förjäkla gott ju!!!



I veckan så skulle jag göra lunch hemma... och för ett tag sen så köpte jag en burk köttsoppa.. jag har faktiskt inte gjort de förr för jag tycker egentligen inte om det .. men 20 spänn för en lunch kan man inte motstå..

så fram med kastrullen och ner med innehållet i burken, det lukade väl inte det godaste men jag va lite hungrig... 

Lagom varmt så serverade jag mig en tallrik soppa. Fy i helvete vad salt och äckligt de var... försökte med några skedar till men usch!!!  hällde ut allt i slasken!!  ALDRIG MER !!

När jag tog burken för att kasta den så läste jag på den..... "spädes med 5 dl vatten"   Jahapp... och de säger dom nu!!  inte så undra på att den smakade illa... Men jag lär nog inte köpa en sån igen ändå!!!


nu har jag inge mer att säga.... hej då... 









Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards