Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Nanny B - 22 augusti 2012 20:48

Vad förbannad man kan bli då.... kände mig som en varg med raggen uppe på ryggen, dregglet hängandes ur käften och redo att anfalla... döda är ett snabbt slut !!!!

Ord som asarg, snortokig och skitförbannad är milda ord för vad jag just kände mig... 

Men så kom jag på att man har ju en del i de hela och min ilska riktades mot ett annat håll... 

Hur kunde dom göra så här????  Mot mig??? Varför.. VARFÖÖÖÖR  ... WHYYYYY???

En slags tillfällig sinnesförvirring uppstod och det enda jag ville ha var att få sjunka i i någons famn och gömma mig.. jag är ju inte sån som grinar som en lite skolflicka utan står på mig och slår tillbaka... 

Nu i detta fall är min motståndare mäktig och utnyttjar såna som mig. vad gör man då..??  

Efter att ha tagit mig till sans och rätat på ryggen började jag slicka mina sår... eller det kommer bli ett satans stort ett!!  I PLÅNBOKEN!!

Tänk att ett jävla papper kan få en att gå i taket!!! 

Vårt stackars räknings konto kommer åka på stordingel av denna förbannade räkning fom hell.. 

Varför tänkte jag inte längre än så??  Visst kunde vi ha puttat husvagnen men det är så inihelskottas svårt i rondeller och att hålla 40km/h på motorväg ger en svettrysningar.... pust pust!!

Maken såg måttlig road ut när han såg alla siffror  och det var inte ocr-numret!! även om det nästan var lika många!!  

Jaha sa han och log... det löser sig!!  

Vadå löser sig??? vi kommer ju för farre få äta nudlar i veckor!!! ( jag avskyr kycklingsmaken!!)

Hmmm   får skylla mig själv och nästa år ska jag fan gå på semstern!!  


nehepp... Händer inte så mycket eller JO det gör det men inget jag delger ...

Vissa människor borde kanske tänka sig för och sköta sig egna innan dom sköter andras!!!


Nu ut i mörka natten och göra mitt jobb!!!






Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards