Alla inlägg den 13 februari 2017

Av Nanny B - 13 februari 2017 15:23

Linny hade vart med mig och handlat i helgen. Kommer hem och ska plocka upp varorna i skåp och lådor . Linn hjälper till och sorterar upp allt på köksbordet innan hon tar en selfie med allt .. dagens ungdom tänker jag och ser hur hon plutar med läpparna i ett värsta "duckface"

Mjölk i kylen och mjölet i skafferiet
Jag hade köpt Te på lösvikt och skulle fylla på i burken. Klipper upp påsen och häller ut innehållet.
-ser ut dom marijuana!! Säger hon och ser förvånad ut .
Jag ser väl ut som en fågelholk i nyllet och blir väldigt överraskad .
Hur fan vet du vad det är säger jag till henne
Du.... jag har sett det på tv!! Säger hon stöddigt .. ??
Vet du ens vad det är ? Kontrar jag och hoppas att vinna detta battle..
. -knark!! Svarar ungen och fortsätter med att berätta att dom där knarkarna blandar det i maten för då blir den mycket roligare att äta !!
Jag lämnade denna diskussion för tillfället och återupptar den vid ett senare tillfälle när jag har återhämtat mig !!
dom ser mycket på tvn och man kan ju undra vad dagens barnprogram innehåller .. Dora utforskaren möter Pablo Escobar i det vilda Colombia ?

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards