Direktlänk till inlägg 5 januari 2015

Dingelidong

Av Nanny B - 5 januari 2015 15:24

Livet med sambo i en månad har vart spännande !
Härligt att få dela sin dag med någon man är stupkär i..
Min sambo är ju lite speciell .. Han är lite som jag ! Men ibland jag vd man gett sig in på!!!Han gör mig väldigt fundersam ibland!!
Varenda morgon vaknar jag av ord som "hello beautiful" snygging , god morgon vackra kvinna!!
Öhhh jättesnällt av han att säga så men va fan!! Karln måste lida av någon form av morgonblindhet. Man är INTE snygg på morgonen!! Håret ser ut som en taggbuske , märket efter kudden i nyllet och lite lätt förvirrad eftersom man inte riktigt har koll på vad som upp och ner !
Man får höra i nyvaket tillstånd hur söt man är, när man vet att det verkligen inte stämmer !! Medans resten av kroppen vaknar till liv så funderar man ju på om karln är blind eller helt av banan!
Han har ju sina ljusglimtar lite då och då!!
Nu har vi kommit så långt i vårt förhållande att den ena kan sitta och kissa samtidigt som den andre duschar och konversera om dagens göromål..
Sambon är klar med duschen och sträcker sig en handduk. Och innan han ens har torkat sig så kommer det!!
DINGLANDET MED PILLENOPPEN!!
Varför??? Jag begriper inte varför män gör det!!! "Helge Sitterpåmittensson" har i din ålder slutat växa !!!
Men den ska visas upp som ett cirkusdjur
-kolla älskling, säger sambon och dinglar lite ..
En del blir tydligen inte äldre trots vissa tecken på att åren går !
En kväll fick han syn på ett hårstrå på bröstet ! Nu har sambon inte så värst många där men ett utmärkte sig väldigt tydligt !!Hårstrået hade en vit/grå färg ..
Han tenderar till att ha samma färg på håret vid tinningen och lite inslag av denna färg i skägget !
Han kollade sig i spegeln noga från olika vinklar !
Jag frågar vad han gör.
Med en bestämd min pekar han på det där hårstrået mitt i hans väldigt glesa ryamatta på bröstet !
Med ett leende viskar jag "old dude ".
Och det skulle jag inte ha sagt !!!
Han blir väldans stött och utbrister:
-jag håller ju för fan på att bli albino!! Ser du... Kollar du noga är de fler ... !!!!
Öähhhh okej!!
Jag kände att det va inte läge att säga nå mer än att knipa ihop munnen och bara vara tyst !!
Shyyyy liksom!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nanny B - 12 februari 2019 22:24

Jag kände för att blogga lite ... Vad händer i det Segeltorpska slottet nuförtiden.. inte så värst mycket .. livet har sin gilla gång . Ungarna växer uppåt och de gör maken med, fast han då på bredden! Vi har ju länge tjafsat om att renovera köke...

Av Nanny B - 26 oktober 2018 19:39

Vad är mysigare än att bara krypa ner i soffan framför en urdålig tv-serie på fredagseftermiddagen innan man ska koka fredagsmyset? Förutsatt att tv fungerar då.....  Parkerar min nätta lilla stjärt i soffan och drar filten över benen och tar fjärr...

Av Nanny B - 29 september 2018 16:44


Att åka till Key West är för oss en självklarhet när vi är i Florida och så även iår .. vi gick och badade på ett rätt centralt med bra strand ställe för annars är det rätt stenigt där på stränderna . Och hela dagen njöt vi av bada och kolla in p...

Av Nanny B - 20 september 2018 16:27

Tisdagens utflykt gick till en pelikanpark . pelikans gardens . Varmt as hell !! Strosade runt bland fåglar, ödlor och en sovande svartbjörn . Ungarna lyckades lista ut hur man fick ut djurfoder ut automaten utan att betala 25 cent. Dom matade a...

Av Nanny B - 18 september 2018 14:22

Klockan är nu 07.53 på morgonen och vi har just vart på en promenad på stranden för att se soluppgången . Så grymt fint . Människor man mötte sa Good morning med ett leende . Helt magiskt . Vad gjorde vi igår då.. inte mycket !! Var och handlade...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards