Alla inlägg den 14 april 2014

Av Nanny B - 14 april 2014 17:37

Ensamma mammanveckan är slut och ensam singelmorsa-veckan börjar..jag gillar mammaveckan mer... men blir liksom lite ensam när troll åker för att umgås med farsan sin. 

Men mitt förhållande med mig själv funkar faktiskt bra..Aldrig tjafs när vi passerar en skoaffär!!

När vi väl grälar så slutar det oftast med mys under en filt med film och en date med Ben &Jerry!!

Ingen svartsjuka har vi heller..jag får titta, flirta, klämma..... och "trallala"... ! 

Men min MR Grey finns nog... han har bara inte hittat mig än!! Keep looking honey....!!


Blev störd i mitt bloggande av en granne som absolut måste starta sin gräsplattare!!  Ja det är en gräsplattare.. 

Andra har gräsklippare men inte här... GRÄSPLATTARE!! 

Förra året var det ju en en smått oförutsedd chockartad upplevelse att se hur han åkte omkring på gräsmattan i denna maskin som man normalt plattar till asfallt med.. Trodde först att jag smuttat på cherryn en gång för mycket men nej... om inte jag var full så garanterar jag att karln måste ha fått en hjärnblödning eller mjältbrand!!

till saken hör ju att vi har inte så mkt gräs i trädgården ... jo fläckvis där det inte växer mossa... =)

Så nu har han omsorgsfullt gömt den i trädgården under en presening.. bakom pergolan... 

Solen gick i moln och det kommer en redig regnskur... men det bekom han inte nämnvärt.. han fortsatte att kratta löv som inget hänt.. dyngsur!!   herregud....!! man bir lite smått road ändå!!  

Fast bäst är det ändå när Snygg-grannen grillar... han har visst lärt sig att vända på sig!! Good boy!!!!

Har talat om för han att jag spanar in hans gullestjärt.. och för att han ska slippa stirra in i mitt köksfönster.. det händer faktiskt att man är lättklädd... !!!


nu har jag glömt bort det jag skulle blogga om.... så på återseende när jag kommer på det..


With love...Nanny 


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards