Direktlänk till inlägg 19 mars 2014

Men va fan hände nudå?

Av Nanny B - 19 mars 2014 18:37

Jaha... inte nog med att Mr förkylning försöker förhindra mig från roliga hälsosamma aktiviteter eller ännu värre.. DÖDA mig!!  jo jag är övertygad.. jag går hellre till gynekologen, tandläkaren och gör en mammografi samma dag än är förkyld.. ( och tar ett stick i fingret "smärta" ) .

Hur mycket snor finns uppe i snoken egentligen.. jag lär leda ligan litervis vid det här laget!  Min bästa vän fröken Nässpray är aldrig långt ifrån... "gulle dej" 

När man håller på att avlida i denna hemska farsot från helvetet så har ju vädret vart lite upp och ner... 

sol och sjönsjungande pilska fåglar joddlar i buskarna och nästa dag svinkallt och något jag verkligen avskyr så är det att skrapa framrutan... jag vet att min butler vägrar befatta sig inte bara med kycklingsoppa utan även när det gäller tidigt morgon och skrapa fram sin husmors bil.... 

Och imorse så kommer nästa bakslag....Kung Bore är på allerten...

Snön vräker ner.!!!!!!!!!.. "Seriöst din skitskalle du borde verkligen gå och gömma dig i SIBIRIEN"

Nyss hittade vi tussilago, såg svanar på åkern och kunde sitta ute på ballen utan att få frostskador.. och nu då? 

Puckot Bore har fått nån slags delerium och måste bara göra livet surt för alla... Den enda som njuter är snön är han själv... jävla rixnörd!!!

Innomhusaktiviteter rekomenderas ...

Tittade på Linns vandrande pinne idag... märkliga insekt.. han har bytt skepnad och skalet ligger i ett hörn... nu ska jag bara komma på hur en jäkla bra mening om hur han tappade benet... stackars Morris numer 5 bent!!

ungen kommer ju att bli lessen.... =(

Annars hämnder det inte så mycket mer... 

på Juliafronten så kommer jag att berätta sen... men inte nu!! 



pling plong hej då.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nanny B - 12 februari 2019 22:24

Jag kände för att blogga lite ... Vad händer i det Segeltorpska slottet nuförtiden.. inte så värst mycket .. livet har sin gilla gång . Ungarna växer uppåt och de gör maken med, fast han då på bredden! Vi har ju länge tjafsat om att renovera köke...

Av Nanny B - 26 oktober 2018 19:39

Vad är mysigare än att bara krypa ner i soffan framför en urdålig tv-serie på fredagseftermiddagen innan man ska koka fredagsmyset? Förutsatt att tv fungerar då.....  Parkerar min nätta lilla stjärt i soffan och drar filten över benen och tar fjärr...

Av Nanny B - 29 september 2018 16:44


Att åka till Key West är för oss en självklarhet när vi är i Florida och så även iår .. vi gick och badade på ett rätt centralt med bra strand ställe för annars är det rätt stenigt där på stränderna . Och hela dagen njöt vi av bada och kolla in p...

Av Nanny B - 20 september 2018 16:27

Tisdagens utflykt gick till en pelikanpark . pelikans gardens . Varmt as hell !! Strosade runt bland fåglar, ödlor och en sovande svartbjörn . Ungarna lyckades lista ut hur man fick ut djurfoder ut automaten utan att betala 25 cent. Dom matade a...

Av Nanny B - 18 september 2018 14:22

Klockan är nu 07.53 på morgonen och vi har just vart på en promenad på stranden för att se soluppgången . Så grymt fint . Människor man mötte sa Good morning med ett leende . Helt magiskt . Vad gjorde vi igår då.. inte mycket !! Var och handlade...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards