Direktlänk till inlägg 31 januari 2014

Dö din skitskalle.. far åt hel.....te!!!

Av Nanny B - 31 januari 2014 21:17

Om jag kunde vissa saker så gjorde jag det!!  Som att trolla med knäna!! Och Kung Bore står väldans högt på hatlistan, snäppet under elräkningen !!

Han skulle helt klart förpassas till varmare trakter!! Där solen aldrig skiner ... där kan han hålla sig med all sin förbannade snö!!!

jag har ju inte direkt kommunens megastora bil... utan den megalilla sötipluttigaste !!  som definitivt inte är menad för snö!!  ja det är värme och plåtcab!! men iallafall... och lite roligt att rycka handbromsen och dra bredställ in på gatan!! =)  mohahhahaha akta dig lilla tant med rullator så jag inte nockar dig.. med baklyktan!!!

Åter till Kung bore.... den arme satans helvetes jävla skitskallen!! 

Varför ska det komma en massa snö???  Det ska ju ändå bort.... det kommer att smälta !! kunde han inte lika väl släppa ner det på nordpolen...och roa sig med att sälja glass där istället!!

vi som inte vill hålla oss där på Tomtelandet kunde få vara ifred och slippa skotta uppfarter, bära långkallingar i månader och framför allt hamna bakom en mindre begåvad i en traktor som åker med bladet uppe för det är minsan inte hans område!!

Träffade på den mindre begåvade och frågade varför han inte kunde ha plogat gatan... - nej det är inte mitt område!!   Nää det förstår jag, svarade jag och kände att jag inte kom nån vart att diskutera där!!

Men köra på gatan med traktorn det gick minsan bra...... 

Jag kan inte komma på nå bra med snö.... JOOOOO  e.... Snöskotern!!  och kasta snöboll på nån och sen springa utav bara vindens fart... 

Åka snöskoter.... kallt som farre men lika roligt!!! 

snöbollskrig... Jo jag ska kasta en fett stor snöboll på Snygg-grannen... men den kraken vågar sig ju liksom inte ut nu.. hmmmm 

Han står säkert  och gömmer bakom sin julstjärna i fönstret (som han ändå inte tänker ta ner .för då är det redan julpyntat till julen14) .. 

Annars så kan jag inte komma på nå bra.. bara negativa saker som förfrusna tår, oändligt framruteskrapande och påtvingad pulkaåkning!!

För ett par år sedan när kung Bore försökte förpesta mitt liv så mycke som det bara gick. 

Jag försökte med alla medel.... och kom fram till att Wodoo borde försökas med...

 

med lite fantasi och grillpinnar så..... ( ja han har hår på bröstet och hunden fick ett jack i pälsen) 

Men den jäkeln hånlog bara och sa -Bring it on bitch!!!

Så jag tog bilen.... nu skulle den jäveln dööööö..... 

 

och det gjorde han!!

Veckan efter så kom våren.... =)

nehepp.... Nu ska jag ta på mig ALLT i min garderob och hasa mig ut med hunden.... som inte heller har lust att gå ut... 


puss och kram!!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nanny B - 12 februari 2019 22:24

Jag kände för att blogga lite ... Vad händer i det Segeltorpska slottet nuförtiden.. inte så värst mycket .. livet har sin gilla gång . Ungarna växer uppåt och de gör maken med, fast han då på bredden! Vi har ju länge tjafsat om att renovera köke...

Av Nanny B - 26 oktober 2018 19:39

Vad är mysigare än att bara krypa ner i soffan framför en urdålig tv-serie på fredagseftermiddagen innan man ska koka fredagsmyset? Förutsatt att tv fungerar då.....  Parkerar min nätta lilla stjärt i soffan och drar filten över benen och tar fjärr...

Av Nanny B - 29 september 2018 16:44


Att åka till Key West är för oss en självklarhet när vi är i Florida och så även iår .. vi gick och badade på ett rätt centralt med bra strand ställe för annars är det rätt stenigt där på stränderna . Och hela dagen njöt vi av bada och kolla in p...

Av Nanny B - 20 september 2018 16:27

Tisdagens utflykt gick till en pelikanpark . pelikans gardens . Varmt as hell !! Strosade runt bland fåglar, ödlor och en sovande svartbjörn . Ungarna lyckades lista ut hur man fick ut djurfoder ut automaten utan att betala 25 cent. Dom matade a...

Av Nanny B - 18 september 2018 14:22

Klockan är nu 07.53 på morgonen och vi har just vart på en promenad på stranden för att se soluppgången . Så grymt fint . Människor man mötte sa Good morning med ett leende . Helt magiskt . Vad gjorde vi igår då.. inte mycket !! Var och handlade...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards