Direktlänk till inlägg 21 januari 2014

I´m on a diet!!!!

Av Nanny B - 21 januari 2014 20:36

Japp Det var dax att komma igång nu efter allt syndande ....Har ju faktiskt känt att jeansen börjat bli lite försmå men det förträngdes och tanken på att det kan ju vara sköljmedlet eller fel på tvättmaskinen.. 

Hur som helst så laddade jag upp för att svettas på gym... Nu jäklar ... 

när jag drog på mig träningstajtsen som smiter åt höft och midja så såg jag 1:a valken.. stum av förvåning sa jag högt  "Oh my god" What the F...CK har hänt???   den var inte där sist jag krånglade ner mig i dessa korvskinn..... 

Blev lite förvånad men jag hade laddat så det fick bli en lång inte så åtsittande tröja istället för den vanliga åtsittnade toppen.... 

kom ner på gymmet och hittar en ledig maskin.... efter 4 minuter 23 sekunder så ville jag verkligen att nån skulle skjuta mig ... !!!  flås flås flås flås....  men tanken på den där äckliga valken jag just upptäckt drev mig framåt...

Svetten rann men jag kämpade på..... 

När vi var klara så kändes det kalas att gå ner till omklädningsrummet ...  så lycklig över att ingen ville skjuta mig !!

Jag hade ju för farre överlevt ett gympass....=)   wiiiieeehoooooo  

I omklädniingsrummet har dom en våg..... en satans jävla våg!!  

Om man säger till ett barn att du får inte göra sådär? och vad i hundan gör ungen då... ??  Jo just sådär som den INTE fick eller skulle göra....

Jag blev det där barnet....  min Ängel på den vänstra sidan sa..-Äh ställ dig inte på den,du blir bara lessen och upprörd , du är fin som du är!!

Men saten på min högra axel sa: Du törs inte din lilla chickenshit....kom igen!! men våga da!!!

Ängel på vänster axel sa med sin mjuka, behagliga och söta röst: Lyssna inte på den onda...den vill dig bara illa och du är så fin i dina jättevackra bilringar ... 

Saten på högra axeln : Amenduråååå skit i vad den lilla bitchen säger... Ställ dig för fan på vågen ...!!

För ett par sekunder så stod jag bara och glodde på vågen.... skulle jag eller skulle jag inte...??

Saten fick vinna och jag tog av mig lite kläder och klev med ett beslutsamt steg upp på vågen.....

Jag trodde inte mina ögon.... återigen ville jag bli skjuten... OH HERREGUD!!

jag blev illamående.... kräkfärdig.. Rummet snurrade som en karusell....

Flög av vågen.... backade in i väggen och försökte hämta andan. Tittade upp och en snabb huvudräkning ..62kg... minus 57 kg........ är 5 kilo....FEEEEEEM KIIIIIIIILOOOOOO....neeeeeeeeeeeeeeeeeej....

När jag kom hem så föll en och annan tår när jag mer noga inspekterade mig själv i spegeln...

Jävla tjockis... vad fasiken har jag gjort???  Jo Det är den där förbannade soffans fel... och julgrisen!!

Mycke god mat och soffsittande är ju lika med ........lite rundare former där man inte vill ha dom!!

Imorse när jag slog upp mina vackra blå ögon hade jag bestämt mig... Nu ska jag gå på diet och röra på det där soffälskade arslet!!

Min lunch idag bestod av en såndär dryck..... fy i hela helvetet vad äckligt, men mellan kväljningar och skjut-mig önskan så fick jag ner sörjan... 

men nått gram har jag lyckas gå ner... och det är 4999 st kvar.... och nu blir det till att kämpa på...

hej och hå,,,





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nanny B - 12 februari 2019 22:24

Jag kände för att blogga lite ... Vad händer i det Segeltorpska slottet nuförtiden.. inte så värst mycket .. livet har sin gilla gång . Ungarna växer uppåt och de gör maken med, fast han då på bredden! Vi har ju länge tjafsat om att renovera köke...

Av Nanny B - 26 oktober 2018 19:39

Vad är mysigare än att bara krypa ner i soffan framför en urdålig tv-serie på fredagseftermiddagen innan man ska koka fredagsmyset? Förutsatt att tv fungerar då.....  Parkerar min nätta lilla stjärt i soffan och drar filten över benen och tar fjärr...

Av Nanny B - 29 september 2018 16:44


Att åka till Key West är för oss en självklarhet när vi är i Florida och så även iår .. vi gick och badade på ett rätt centralt med bra strand ställe för annars är det rätt stenigt där på stränderna . Och hela dagen njöt vi av bada och kolla in p...

Av Nanny B - 20 september 2018 16:27

Tisdagens utflykt gick till en pelikanpark . pelikans gardens . Varmt as hell !! Strosade runt bland fåglar, ödlor och en sovande svartbjörn . Ungarna lyckades lista ut hur man fick ut djurfoder ut automaten utan att betala 25 cent. Dom matade a...

Av Nanny B - 18 september 2018 14:22

Klockan är nu 07.53 på morgonen och vi har just vart på en promenad på stranden för att se soluppgången . Så grymt fint . Människor man mötte sa Good morning med ett leende . Helt magiskt . Vad gjorde vi igår då.. inte mycket !! Var och handlade...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards