Direktlänk till inlägg 16 februari 2014

jag vill mörda grannarna!!!!!!

Av Nanny B - 16 februari 2014 15:50

En ny vecka lurar runt hörnet... Spännande.. OJAAAA! 

Har massor inplanerat och förmodligen får jag inte ett shit gjort men NU är jag iallafall i startgroparna!!

Träna träna träna träna....... ett tull nytt mantra har kommit till !!  Häck väck ridbyxlår....   

Nått jag upptäckt på gymet är att kunna se mina muskler... yeeeej jag HAR verkligen såna.... 

Anna piskar mig som en jävla diktator .. ( but I like it) och när jag ser resultat och man börjar se lite "biffig" ut i spegeln så är det hysteriskt kul!!!  Men man ser killen bredvid som är ett vandrande muskelberg plocka upp en 40 kg hantel och jonglera med så är jag ändå nöjd att kämpa på med min lilla 4kg..... och vetskapen om att man inte kommer att kunna sträcka sig efter kakburken på en vecka för armarna har tillbakabildas till ett T-rex-syndrom..

( baklänges evolution)    häck väck ridbyxlår och hello fast stjärt!!!  

Var och hälsade på min kära syster..... hysteriskt kul!!! och när vi kommer hem så har grannarna ovanför ett litet kalas... med tema JORDBÄVNING!!!!

Linn var trött som ett ålderdomshem och henne var det ingen konst att få i säng frivilligt.. 

Grannarna  dansade däruppe så kristallglasen skallrade i skåpen och taklampan hoppade i takt. jag brydde mig inte..klart dom får ha lite roligt ... annars så är det ju dött här. ( viisa ljud kanske man kan va utan dock)

Efter en stund kommer Linn upprusandes ... arg som ett bi!!  ställer sig med armarna i sidorna och ser totalt galen ut!!! hon tittar på mig med en väldigt svart blick och väser mellan tänderna ... -Jag ska mörda dom jävlarna!!!  

Jag ser förvånat på den väldans arga ungen och undrar vad 17 jag matat henne med?

Linn  knyter näven och tittar upp i taket... jag ska mörda er väser hon !! 

Ops tänker jag... ja hon har ju sin säng rätt nedanför deras kök tror jag och det lät väl en hel del .... 

lugnar den upprörda ungen med att parkera henne  i soffan och sätta på radion.... 

hahahahah   hon såg ganska kul ut.... 


Annars har det vart en skön helg..... 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nanny B - 12 februari 2019 22:24

Jag kände för att blogga lite ... Vad händer i det Segeltorpska slottet nuförtiden.. inte så värst mycket .. livet har sin gilla gång . Ungarna växer uppåt och de gör maken med, fast han då på bredden! Vi har ju länge tjafsat om att renovera köke...

Av Nanny B - 26 oktober 2018 19:39

Vad är mysigare än att bara krypa ner i soffan framför en urdålig tv-serie på fredagseftermiddagen innan man ska koka fredagsmyset? Förutsatt att tv fungerar då.....  Parkerar min nätta lilla stjärt i soffan och drar filten över benen och tar fjärr...

Av Nanny B - 29 september 2018 16:44


Att åka till Key West är för oss en självklarhet när vi är i Florida och så även iår .. vi gick och badade på ett rätt centralt med bra strand ställe för annars är det rätt stenigt där på stränderna . Och hela dagen njöt vi av bada och kolla in p...

Av Nanny B - 20 september 2018 16:27

Tisdagens utflykt gick till en pelikanpark . pelikans gardens . Varmt as hell !! Strosade runt bland fåglar, ödlor och en sovande svartbjörn . Ungarna lyckades lista ut hur man fick ut djurfoder ut automaten utan att betala 25 cent. Dom matade a...

Av Nanny B - 18 september 2018 14:22

Klockan är nu 07.53 på morgonen och vi har just vart på en promenad på stranden för att se soluppgången . Så grymt fint . Människor man mötte sa Good morning med ett leende . Helt magiskt . Vad gjorde vi igår då.. inte mycket !! Var och handlade...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards