Direktlänk till inlägg 26 april 2010

tjolahoppsan...

Av Nanny B - 26 april 2010 19:01

Dom där engelsmännen har ju raggat stensättarjobb på området och en del har väl anlitat dom... och de hörs.  Den där javla stenklyven går i ett... SUCK.. jag har prov på onsdag och behöver ha mitt hus med omgivning tyst!!!

va ut och blängde på dom.. idioter!!!   tror inte att hjälpte så mkt!! kämpar vidare så gott det går!!!

När jag fyller 40 år så har jag önskat mig en cabriolet. helst en som har en stjärna som emblem men det går även bra med ett lejon... så kom det in en på hans jobb som såg lovande ut.. men just nu behöver vi lägga pengar på annat..

suck..  jaja man får ha sina önskningar iallafall!! 

han lovade mig att köpa skor istället.... =)  något jag verkligen gillar...

Linn rasade nyss av stolen och slog i munnen.. en litet hack i läppen och en ynkelpynkel liten bloddroppe framträdde .. KATASTROF INTRÄFFAT!!!   nåväl efter att blodflödet stillat sig och hulkandet upphört så sa jag åt den lille att hon skulle vara mer försiktig vid bordet. Hon kunde ju faktiskt slå ut alla sina tänder och inte kunna tugga någon mat. då säger hon - då får jag väl äta gröt!!!

hmmmm varför har dom små alltid svar på tal!!!

nehepp... tillbaka till sjukvårdens värld... plugga plugga!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nanny B - 12 februari 2019 22:24

Jag kände för att blogga lite ... Vad händer i det Segeltorpska slottet nuförtiden.. inte så värst mycket .. livet har sin gilla gång . Ungarna växer uppåt och de gör maken med, fast han då på bredden! Vi har ju länge tjafsat om att renovera köke...

Av Nanny B - 26 oktober 2018 19:39

Vad är mysigare än att bara krypa ner i soffan framför en urdålig tv-serie på fredagseftermiddagen innan man ska koka fredagsmyset? Förutsatt att tv fungerar då.....  Parkerar min nätta lilla stjärt i soffan och drar filten över benen och tar fjärr...

Av Nanny B - 29 september 2018 16:44


Att åka till Key West är för oss en självklarhet när vi är i Florida och så även iår .. vi gick och badade på ett rätt centralt med bra strand ställe för annars är det rätt stenigt där på stränderna . Och hela dagen njöt vi av bada och kolla in p...

Av Nanny B - 20 september 2018 16:27

Tisdagens utflykt gick till en pelikanpark . pelikans gardens . Varmt as hell !! Strosade runt bland fåglar, ödlor och en sovande svartbjörn . Ungarna lyckades lista ut hur man fick ut djurfoder ut automaten utan att betala 25 cent. Dom matade a...

Av Nanny B - 18 september 2018 14:22

Klockan är nu 07.53 på morgonen och vi har just vart på en promenad på stranden för att se soluppgången . Så grymt fint . Människor man mötte sa Good morning med ett leende . Helt magiskt . Vad gjorde vi igår då.. inte mycket !! Var och handlade...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klotterplanket


Ovido - Quiz & Flashcards